کد خبر: 1233812
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: مردی که زن سالخورده‌ای را در شهر دیواندره استان کردستان به قتل رسانده و به تهران فرار کرده‌بود، بازداشت شد و به جرم خود اقرار کرد. 
به گزارش «جوان»، اوایل خردادماه امسال به مأموران پلیس شهرستان دیواندره در استان کردستان خبر رسید زن سالخورده‌ای در خانه‌اش به قتل رسیده‌است. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند قاتل در نیمه شب وارد خانه زن تنها شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و طلا‌های او را سرقت کرده‌است. 
مأموران پلیس در تحقیقات میدانی به ردپای مرد آشنایی به نام کامیار رسیدند و وی را تحت تعقیب قرار دادند. 
بررسی‌ها نشان داد کامیار پس از حادثه به تهران فرار کرده و در خانه یکی از دوستانش مخفی شده‌است. بدین ترتیب مأموران پلیس با گرفتن نیابت قضایی راهی تهران شدند و متهم را صبح دیروز بازداشت و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل کردند. قاتل در بازجویی‌های ابتدایی به قتل اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل مقتول به خانه یکی از بستگانم آمد و متوجه شدم مقدار زیادی طلا دارد. وسوسه شدم و نقشه سرقت طلاهایش را طراحی کردم، اما وقتی آن شب وارد خانه‌اش شدم، از خواب بیدار شد و مرا دید، همین دلیل او را به قتل رساندم.»
متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس شهرستان دیواندره قرار گرفت تا تحویل مقام قضایی آن شهر قرار بگیرد.

برچسب ها: تهران ، کردستان ، قتل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار